Salam Ukhuwwah

 

Assalamualaikum WBT.

Lama blog Saifulislam.Com tidak berada di atas talian. Jika pengunjung resah bertanya, tuan rumah apatah lagi. Maafkan saya kerana mengambil masa yang panjang untuk bertindak.

Arkib blog berusia 15 tahun itu sudah ada dalam simpanan ‘back-up’ saya. Namun sehingga kita saya belum pasti, bagaimana dan di mana ia hendak dimuat naikkan semula kerana bebannya boleh membuatkan halaman ini lumpuh semula jika saya hanya mengulang siar tanpa perubahan teknik yang signifikan.

Insha Allah saya akan dapatkan nasihat-nasihat pakar mengenainya.

Buat masa ini, perkembangan terkini boleh juga diperolehi dengan menyertai saya di halaman FB.COM/ustazhasrizal dan Twitter.Com/saifulislam.

Salam ukhuwwah.

HASRIZAL
43000 BSP

 

Check Also

Pembayaran Zakat Melalui Sekolah Mithali Khalifah

Khalifah Model School – Secondary memodelkan sebuah pendidikan alternatif untuk mempromosikan amalan-amalan positif di dalam pengajaran …

7 comments

  1. salam. ustaz, problem teknikal tu disebabkan kos kah? kalau nk hulur sumbangan mcmana ya? ustaz ada bagi link utk sumbangan dlm blog yg dulu, tp lupa lah.. dan, ya, saya memang resah bila google saifulislam, tp tak jumpa blog ustaz:)

  2. Alhamdulillah dah up dah kembali. Alhamdulillah…sekurang-kurangnya kandungan dah boleh mula dibaca. Kena belajar banyak daripada Ustaz ni bab webhosting.. 🙂

  3. alhamdulillah…dah boleh buka semula saifulislam.com!

  4. Sebahagian masih lagi boleh dicapai melalui laman internet archive, cth:-

    http://web.archive.org/web/20081023030452/http://saifulislam.com/

  5. mohd khairi bin mohd nor

    salam, betul ustaz kalau sebab masalah kewangan ustaz mention jer dalam facebook! sy tak keruan tepon sana sini akademi sinergi, akhirnya ada gak org sana balas. barulah tau ceritanya.

  6. Salam Ustaz. Cadangan saya agar artikel-artikel lama dibukukan dan tidak perlu ulang siar dalam laman web. Start a new day for this blog. Saya cadangkan penggunaan cloud computing untuk mengatasi masalah bebanan terlampau ramai user yang mahu akses laman web Ustaz.

  7. Maafkan saya kerana kurang ilmu IT. Tapi didoakan semoga ustaz terus menulis untuk saifulislam.com,InsyaAllah 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

RSS
Follow by Email
Twitter
Visit Us
Follow Me
Tweet
Youtube
Instagram
LinkedIn
Share